Περιοδοντολογία είναι ένα κομμάτι της οδοντιατρικής που ασχολείται με τις παθήσεις του περιοδοντίου, δηλαδή των ιστών που περιβάλλουν το δόντι όπως τα ούλα και το οστό.

Οι πιο συχνές παθήσεις είναι η ουλίτιδα και η περιοδοντίτιδα που αποτελεί μετεξέλιξή της. Ο κύριος ένοχος των παθήσεων αυτών είναι η οδοντική πλάκα

Περιοδοντίτιδα

Η περιοδοντίτιδα είναι η εξέλιξη της ουλίτιδας που δεν έχει αντιμετωπιστεί έγκαιρα και σωστά. Έχει τα ίδια συμπτώματα με την ουλίτιδα όμως συνοδεύεται από  απώλεια του οστού που υποστηρίζει τα δόντια, υποχώρηση των ούλων και ευαισθησία των δοντιών στo κρύο ή το ζεστό.

Η περιοδοντίτιδα αποτελεί στις μέρες μας την κύρια αιτία απώλειας  δοντιών στους ενήλικες. Η έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της νόσου παρέχει αποτελεσματική περιοδοντική θεραπεία. Η θεραπεία της μπορεί να είναι μη χειρουργική ή χειρουργική.

Ουλίτιδα

Η ουλίτιδα είναι   περιορισμένη φλεγμονή στα ούλα και αιτία της είναι η συσσώρευση μικροβιακής πλάκας και πέτρας στη γραμμή των ούλων. Συνήθη συμπτώματα της ουλίτιδας είναι:

• ούλα που αιμορραγούν εύκολα
  • ερυθρότητα, ευαισθησία και οίδημα στα ούλα
  • κακοσμία

Η ουλίτιδα είναι μια κατάσταση που αντιμετωπίζεται με την καλή στοματική υγιεινή και τις τακτικές επισκέψεις στο ιατρείο για έλεγχο και καθαρισμό.

Ειδικός εξοπλισμός - Θεραπεία με Laser

Για τη διαδικασία χρησιμοποιούμε ειδικά ξέστρα καθώς και συσκευές υπερήχων. Η θεραπεία αυτή βοηθά τους περιοδοντικούς ιστούς να επουλωθούν από την φλεγμονή και τους περιοδοντικούς θύλακες να συρρικνωθούν.

Στη θεραπεία περιοδοντίτιδας χρησιμοποιείται τελευταίας γενιάς γερμανικό laser A.R.C. FOX 810 nm. Τα πλεονεκτήματα της θεραπείας Emundo® έναντι της κλασικής θεραπείας της περιοδοντίτιδας είναι τα εξής:

1) Η θεραπεία Emundo πραγματοποιείται χωρίς αναισθησία και εντελώς ανώδυνα.

2) Δεν απαιτείται η λήψη αντιβιοτικών που συχνά γίνεται συμπληρωματικά, ιδιαίτερα σε βαρύτερες μορφές της νόσου.

3) Ευκολότερη απομάκρυνση της πέτρας με αποτέλεσμα είναι να μην περισσεύει η συχνά έντονη ευαισθησία.

4) Η θερμική δράση που εκδηλώνεται με το laser οδηγεί στο θάνατο των μικροβίων που εμπλέκονται στην εμφάνιση της περιοδοντίτιδας και δεν προκαλεί καταστροφή των γύρω ιστών ή την παραμικρή βλάβη στα δόντια.

5) Με τη θεραπεία Emundo αποφεύγουμε πλήρως απαιτούμενες επεμβάσεις με ράμματα, αντίθετα με την κλασική θεραπεία περιοδοντίτιδας.

6) Επιπλέον μειώνεται σημαντικά η αίσθηση του πόνου τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το τέλος της θεραπείας

Μετάβαση στο περιεχόμενο